20 günlük bir bebeğim var iki gündür bu saatlerde uykudan bayıldığı halde uyumuyor 3 e kadar , memeden çıkarıyorum yatırıyorum 5 dk sonra uyanıyor malesef 😕 bu akşamda aynısını yaşamaktan korkuyorum yol yakınken nasıl bıraktırabilirim çözüm bulan var mı ? Ve bir kere de olsa emzik almıştı suan beceremiyorum asla almıyor ne yapsam alır ?