AsenaCagan Kızlar iyi geceler. Bartholin kisti olan tedavi olan var mı? Gençliğimde fark edilmişti herhangi bi ağrı sızı bir problem yoktu. 11 ay önce doğum yaptım. Fakat 2 gündür ağrısı acısı yanması beni mahvediyor. Tedavisi nedir nasıldır aşırı korkuyorum
2kedi1kizanne AsenaCagan mutlaka bi kadın doğum uzmanına gidin. Gececek diye beklemeyin, daha kötü olabilir. Basit bi kesi işlemiyle şişen bölgenin içi boşaltılıyor merak etmeyin, zorlu bi işlem değil.
AsenaCagan Sltan45_a yaa bende de sıkıntı yoktu bir anda büyüdü ne yapacagimi şaşırdım. Ilk gün aşırı acı ağrı vardı yürüyüp oturamiyordum bile 1-2 saate o şiddeti geçti. Ama yokluyor sık sık