Deletedmom5447 Dstan ben hic beğenmedim cok ince diger mendillerden bi tane kullaniyorsan bundan 3 tane kullanman gerekiyor o derece ince. Kokusu da cok kotu 🤗
Canan35 Ben aldım kullanıyorum güzel ama mendil bana biraz ince geldi tabi ben daha önce sleepy kekikli olandan kullanıyordum
Gzdeanne Koku idare eder ama aşırı ince. Ben bebeğime kullanmadım pişik yapar mı bilemiyorum ama normal günlük zamanda kendim kullanıyordum
Mom25 Dstan ben önceden sleeyp kullanıyorudum kayınvalıdem markete ındırımlı gelmış babyturco 50 paket almıştı güzel hiç pişik falan yapmadı beğendım
Keremikoom Dstan bende indirim de diye 12 li sipariş vermiştim ama çok ince ve baya ıslak o yüzden beğenmedim bir daha almam şahsen