Bebegimm42 çok sık serum kullanmanızın zararı yok,aspire ederseniz günde 2 den fazla onun zararı var ama.Ayrıca damla şeklindeki serumlark önermiyorum,bence tüp şeklinde serumlar çantada rahat taşınabilmek için alınmalı.Torba seklinde serum ve enejktör edinip bebeğinizin dolabında bulundurmalısınız.Her akşam yatmadan önce ben enjektör ile yıkıyorum.Bu şekilde düzen oturtursanız extra bir şeye gerek kalmıyır