nehirinannesi04 Kızlar 3 gün önce kırık dişimi çektirdim doktor 4 gün antibiyotik iç dedi bugun 3.günüm ve çekilen yerde hla sızı şeklinde agrı hissediyorum ve içinde beyaz kemik gibi birşey var normal mi??
Zeys nehirinannesi04 kemik gözükebilir ya da çekilen dişin parçası kalmıştır zamanla diş eti atar o parçaları endişelenmeyin geçmiş olsun
tuba28 nehirinannesi04 evet normal bende çektirmiştim beyaz birşey görüyordum acaba diş mi kaldı iltihap mı oldu diye haftasonu zor beklemiş pazartesi hemen doktora gitmiştim dişim galiba iltihaplandı dedim baktı ve güldü başka bir şey demedi 😀
tuba28 nehirinannesi04 yani tam olarak nasıl bilemiyorum da yine de yanıltmış olmayayıö isterseniz gidin bi sorun bilemedim ama bende de olmuştu çene kemiğinin kenarları sanıtım damağınız kapatacak