Kizlaar peki 4 5 ayindan hic oturma pratikleri yaptiniz mi peki?? Benim oglum 5 ayb21 gunluk..her gun mutlaka hem halinin ustune yuzustu birakiyorum..cox seviyor o pozisyonu bi de 10 dakika falan oturtuyorum ..Koltugun koseli tarafina bi de onune buyuk yastik var onu koyuyorum bacaklarinin uzerine oyle olunca dusmuyo) hep izledigim bi doktor var o 2 3 saatden bir oyle oturtma pratikleri yapmamizi oneriyo ve ben goruyorum faydasini..her gun daha fazla ve uzun destekli oturuyor bi de bazen desteksiz yapiyorum az da olsa duruyo) bu gidiwle 6 -6 bucuk ayinda oturur insaAllah..Donmesi 4 ayinda yapmiwdi ilk bi kac gun yapti sonra yapmadi. Ben belki donunce korktu diye duwnuyorum..Ama 5 ayinda artik donuyor . Yuzustu koyup iwimi goruyorum mutfakta. Geldigimde sirtustu uzanmiw buluyorum) ama daha tersini yapamiyo) o da olur inwaAllah