ikizlerinannesi canım benım oğlum 3gun önce BA BA dediii ♥️ ilk başta ba dedııı Duydum ondan 3-5 gün sonrada ılık kelımesı baba dedıııı. Çok mutlu oldum tam 6ayllıkken dedi suannn 6ay 3gunluk özellıkle sabahları kendı kendıne evildenirken baaaa der babaaa der🤣🤣🤣🤣Alllahım esirgersin ♥️Yavrularımızı MaşşşAllllahhhh