İyi geceler herkese oğlum 8 aylık şimdiye kadar çok güzel gece uykusu vardı 10 da yatar gece 3 kez emer sabah kalkardı ama şimdi uyumuyor diyebilirim sallıyorum habire sallamayı bırakınca kendi sıka sıka sinirleniyor başlıyor ağlamaya korktum acaba ağrısı falan mı var gündüz sorun yok ama gece uyuyamıyor delircem bende sinirle kalkıyorum salak gibi geziyorum bütün gün enerjim olmuyor