Nazli1598 ben en son 48 saat uykusuz kalıp, bebeğim de ağlamaktan bitap düştüğünde doktorumuzun da önerisiyle mamasını yapıp üzerine yarım çay kaşığı hakiki sızma zeytinyağı eklemiştim. Poposuna da sürmüştüm aynı sekilde(kulak çubuğuyla içeri verme şeklinde değil kesinlikle sadece popsuna sürdüm) biraz rahatladı. Mucize beklemeyin ama bu da bi yöntem🌸 azıcık rahatlasa bile insan çok mutlu oluyor