Ftmsnny Numanveosman biz hipp ve sma denemiştik. Birinde doymadı diğerinde gaz ve kabız oldu . En iyisi bizde smilac çıktı hiç sorun yaşamadık ama bebekten bebeğede değişebilir
Merveipekalkan Ftmsnny hangisi kabız yaptı acaba ? Bende baştan beri mama kullanıylrum sma başlamıştık şimdi aptamil kullanıyoruz ama kabızlık var gaz var yoruldum artık çaresizlikten😔
EzgiDuru Numanveosman memnunum gaz problemimiz ve kabizlik sorunumuz var icinde probiyotik oldugu icin iyi geldugini düşünüyorum
Merveipekalkan Ftmsnny evet sanırım bizim sebebimizde o ama aptamile geçtik yine yapamıyor anlamadım valla zaten hiç uyumuyor nerdeyse hep kucağımda birde kabızlık var🙄
rky golden goat kullanıyordum dr bebelac gold baya geliştirildi iyi bir mama yaptılar dedi bebeğim golden goat sevmediği için suan bebelac veriyorum kabızlık olmadı hiç ama anne sütüde alıyor