Merhaba can anneler👸🏼 Doğum kilolarınızdan nasıl kurtuldunuuz. Ben hemen zayıflamak istiyoruum. 47 günlüğüz daha 10 kg gitti sıra 10 kgde ama nasıl olacak. Bu arada sezeryanım. Zayıflayamayanlar yada benim gibi zayıflamak isteyenler benimle birlik olabilir mi? Her hafta tartı kontrol yapalım. Kim neler yapıyo ona göre hareket edelim. Ben artık eski bedenime inmek istiyorum giyinmek istiyorum🥰 bir de sabahları aç karnına yağ yakıcı ne içebilirim. Sadece türk kahvesi olur mu? Yada detox falan. Yaza fit olalım lütfeeen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻