Alerji ve aşırı kusma durumundan dolayı son 2 aydır düzenli olarak kan ve demir ilacını kullanmıyoruz. Şuan 8 aylığız. Hala dişimiz yok. Kan sayımı yapıldı Çok az kansızlık çıktı. Ama dişimizin henüz çıkmamasını doktorum vitamin kullanmamaya bağladı ancak yinede emin değilim alerji doktorunla görüş dedi. Alerji doktorum saçmalama alakası yok dedi. Sağlık ocağıda sanmam dedi ama ebe evet kesinlikle alakası var diyor. Şimdi ben pişmanlık duyuyorum tabikide 2 aydır kızıma vitamin vermediğim için mi dişleri çıkmadı henüz bilgisi olan varmı cidden ya bir anne olarak kahroldum bu konudan dolayı