Asel20 Ben nöröfibrom hastasiyim kizimdan genetik tahlil istediler sonucunda kizimdada nöröfibrom çıktı bi dünya tahlil yapilmasi lazim o daha çok küçük beyin amari vs nolur bilgisi olan aydinlatsin beni ben simdi ne yapcm 😑😥🥺
Eymeninannesi12 Asel20 genetik bir hastalık olmali vücudunda lekeler oluşuyormu sinir sisteminde oluşan hastalik