busra2626 Kizlar sezeryanla dogum yaptim 3.5 aylik bebegim 2 gün önce çok az kanamam oldu 1 kere arkasindan bu kanama devam etmedi emzirirken adet duzensizlikleri normal deniyor ama benim gibi bu durumu yasayan var mi
askbali busra2626 Benim de başıma aynısı geldi doğum yapalı 5 ay oldu canım 2. ayda çok az bir kanamam oldu ben tamam regl oldum dedim ama değilmiş.Geçen ay tam oldum bu ay bakalım ne olacak 💁♀️
Linam3_ busra2626 40 ımdan 1 ay sonra adetim geldi çok yoğun hatta benimkimi çok erken sizinkimi çok geç 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Ve normal düzeniyle 7 gün sürdü
Shira2 busra2626 ilk cocugumda, oglum henüz 2 aylik degilken ben adet olmaya baslamistim. Normal düzen 26-28 iken dogumdan sonra bu hemen oturmadi yerine ve 30-40 gün ara ile oluyordum. cocugum yarin 4 aylik olacak ve simdiye kadar 2 defa adet oldum ve yine 30 gün bir ara ile. Bakalim devaminda nasil olacak. Bildigim kadari ile tam düzene girmesi sürüyor biraz ve 40 gün sonra bile olsaniz normaldir. Ama isterseniz bir doktorunuza görünün.
askbali busra2626 Yani normaldir hiç olmayanlar var aylarca o yüzden düzene girmesini bekleyeceğiz 💁♀️
Dlkkydlntpl 4 ay çnce sezeryan oldum 2.ayında az lekelenmem oldu iki gün bitti birdaha da olmadım emziriyorum bakalım nezaman gelir ilk 6 -ay 1 sene olmayan çok duydum
Sweetie Linam3_ benimde 40 ımdan sonra aynı şekilde oldu şuan 2. Yi bekliyorum ama sizin düzene girdimi 40 tan hemen sonra olunca
busra2626 Linam3_ doktorum emzirdigim icin normal demisti bana ama benim adet olup olmadigimdan suphe ettim bir iki kere lekelenme olunca