Arkadaşlar oğlum 15 aylık ve suan 25 haftalık gebe yim daha öncelerde çalıştığım için geceleri yanımızda yatmasına müsaade ettik ama şuan kokuma öylw bir alıştı ki ayrı yatmıyor doğum iyice yaklaşmadan ayırmak istiyorum ama çok zorlanıyorum bi kaç gecedir babası yattı onun tarafına ve gece uykusundan uyanıp beni görmeyince deli gibi ağlıyor vicdanım el vermiyor ama bi şekilde ayırmam gerekiyor tecrübeli anneler yardımcı olursa bu konuda çok sevinirim nasıl bir yol izlemeliyim