Gamzeliyarim33 Benim annem olurmuş baya 5-6 gün normal regl kanama oranı şekli yoğunluğu ağrısı vs.Zaten o yüzden 3 gebeliğini de hep 5-6 aylıkken öğrenmiş.Bana da 7. Aya kadar sürmüş reglisi.
Benim oğluma gebeliğimde adetim 10 ve 15 gün gecikmişti, kan testi 2 kere negatif çıktı.Sonra 20. Gün kan testi pozitif çıktı.Gebeymişim doktor 4-5 haftalık demişti. Sonra 2-3-4 aylarda düzenli 3-4 günlük normal reglimi oldum.Tabi korktuk düşük filan sandım önce ama değilmiş yani kaç kere doktora acile gittik,nadiren olabilen bi durum olduğunu söylediler. Oğlum şuan 2 yaşında.
Şimdi 37 haftalık gebeyim tekrar, hiç adet görmeden gebe kaldım oğlumu emziriyordum 20 aylık filandı. En son 2019 kasımda regl olmuştum.2020 temmuzdu,süt ekşi kokunca test yaptım pozitif çıktı.doktor gittim 2,5 aylık gebesin dedi.2020 mayısta gebe kalmışım. Sonra 3 ve 4. Ayda 3 gün regl geldi 5. Ayda 2 gün geldi.Başka bi daha gene olmadı. Yalnız 1 gebeliğimde hiç yaşamadım, şuan 5 gebeliğim bu.Teyzemlerle ananemin de böyleymiş.
Yani pek normal hani herkesin bildiği şekillerde gebelikler olmadığından ailede,testlerim kanda dahi negatif çıksa da söktürücü vs hiç kullanmadım regl olmadığımda veya geç olduğumda.
Bir de şey olabilir; ince yapılıysanız diyelim ki gebelik yok, bağırsak hareketleri veya rahim yumurtlama dönemiyse rahmin kasılması olur.Onu hissediyor olabilirsiniz.