Hilalerva Merhaba arkadaşlar, benim 4 aylık bebeğim var. Ama şuanda çok büyük bir sıkıntımız var oda şu ki kızım benim MEME de uyuyor ve beşik te asla yatmıyor yanımdan ayıramıyorum nolur bana yardımcı olabilir misiniz? Ne yapabilirim? Nasıl alıştırabilirim?
uyumayankoala Hilalerva bizde 1 aylıkken böyleydik oda oda gezdirirdim bir de uyusun diye. Sonra ‘yatır-kaldır’ yöntemini okudum intrnette, uyguladım ve şimdi beşiğinde düzenli aralıklarla uyuyor çok şükür
Fatma_52 Hilalerva 5 ay 3 gunluk bebegim emzige baadi memeyi yavasca cekip emzigi veriyorum ben baska zamn almiyor
Hilalerva Fatma_52 bunu ilk başlarda yapıyordum alıyordu şimdi bebeği ağzına sürdüğüm annnn başlıyor ağlamaya 🤣🤣🤣 ya bu bebekler bizdeb kat be kat akıllı anladım bunuuu 🤓🤓