Nisanisa123 Kızlar bebeğim 5 aylık saçları çok dökülüyodu bizde kazıdık ama çok kötü görüntü oluştu. Çok pişmanım bebeğimin saçlarını çok özledim ne zaman uzamaya başlar 😔
Nura34 Nisanisa123 hadi ya bizde 4 buçuk aylığız aynı şekilde benim bebeğimin çok döküldü saçları bende sıfıra vurmayı düşünüyordum 🙄 insallah uzar çabucak ya bebişinizin saçı
Guligul Nisanisa123 cok hizli uzuyor endiselenmeyin. Biz surekli oglumun saclarini kesiyoruz oradan biliyorum.
Selen21 Nura34 benim ki 4 ay 27 gunluk bugun banyodan sonra fark ettim saclari bayağ cikmis canim inan 10 gunde bile cok degisiyo bence kazitma
OmerAlp03 bizde ilk kez traş olcaz ama yanlar makineyle kısalsın üstler makasla alınsın tamamen kazıma değilde erkek traşı seklinde yapalım dedik yapmayalım mı acaba😔
Guligul OmerAlp03 yok ayol kendimiz kuvetine oturtup makasla kesiyoruz. Berbere goturmem ortalik bu haldeyken.
OmerAlp03 Guligul anladım canım biz götürcez çok terliyor çünkü saçları baya uzadı sürekli gittiğim kuaförüm var ondan rica ettim dezenfektelicek makineyi vs Allaha emanet 🤲🏻 İlk saçımız biz kesemeyiz