Kubra_27 İki mama arasında kaldım bebeğime hangi mamayı vermeliyim sizce siz hangisini kullanıyorsunuz çok acil
Ebrugyln-13 Kubra_27 golden goat keçi sütü kullaniyoruz ama degisicez aptamil comformil e geçiş yapicaz kakasini yapamiyor zorlaniyor. Mamadan oldugunu soyledi doktor
Meriwa Kubra_27 aptamili denemedim ama sma kullanıyoruz cok memnunum karışımı gayet iyi eriyor gaz yapmıyor bi ara humana aldım çıldırmıştı Bebeğim o yüzden sma cnm
090 Tabi ki SMA hem çok doyurucu ve kilo yapıyor ama öyle kof kilo değil gayet orantılı ve bence bebeğin gelişimini çok iyi etkiliyor ağtamil hem pahalı hem hazmı zor 1.5 ay kullandım ama memnun kalmadım 🙄🤗
Brcdgn Sma☺️aptamili hazirlamasi bile iskence gibi geldi suda erimiyor hemen, aşırı sıcak olmasi gerekiyor,ee o arada sogutana kadar zor oluyor,o acidan sma kullanimi rahat ve bebegim keyifle iicyor,gaz ve kabiz yapmadi,kilo alimida guzel🙏😌
ENA Ikisinide kullananlardanım. Bebekten bebeğe fark eden bir konu mama, biz aptamili pek sevmemistik çünkü yapisi kötüydü homejen olmuyordu ne kadar karistirsam da ya da çalkalasamda. Sma bize daha iyi geldi. Icerikleri üç aşağı beş yukarı ayni sayılır ama.