Kerimaydeniz91hotmail Kızlar iki hfta gibi lekelenme yaşadım doğumdan sonra kırkımın çıkmasına iki gün kala siyah leke geldi çıktıktan sonra kırmızıya döndü bugün dört gün olacak hala leke şeklinde çoğalma yok âdet mı yoksa başka bişey mi var? Yardımcı olabilir misiniz?
Minnaktosbik Kerimaydeniz91hotmail 55 gün sürdü canım kanamam kadın dogumcum normal olduğunu söyledi ve bir yıl boyunca adet düzensizliği ve lekelenme olur demişti yinede doktorunuza danışın bence ☺️
sseeddeef 40tan sonra devam eden kanamanın adet oldugunu söylemişti emzirme danışmanı ama ne kadar doğru bilemiyorum