Hanımlar merhabalar. Bebeğimde ilk günden beri bebelac gold kullanıyordum ama bu 2 aydır hiç bir markette eczanede bulamıyorum. İnternette fiyatlar uçmuş. Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim sıkıntı sadece il bazlı mı acaba Diyarbakır’da yaşıyorum