Merhaba anneler; kızım kucaktan inmiyor diye sling almıştım zamanında. Pandemi dönemiydi o yüzden sadece evin içinde kullandım. O da 3-5 kere anca. Artık ihtiyacım kalmadı satmak istiyorum.
istanbuldayım. Neko esnek Wrap sling diye geçiyor. Mor renkli. 130 liraya almıştım şu an 85 liraya satıyorum. Almak isteyen olur mu acaba?

