Esilay hamilelikte ve doğumdan sonra ilk bı kaç ay saç boyanmamasi daha doğru birşey olmuyo deniyo ama emzirme döneminde boya içindeki maddeler azda olsa sütten bebeğe geciyo ve sütun tadında oynama yapabiliyo bunu yasidigim için tavsiyem boyamamaniz ilk bebeğim 2 aylıkken yaptırdım ve haftasında emmeyi bıraktı bebeğim şimdi 2 bebeğim 2 aylık boyatmam gerekiyo ama bebeğim için sabrediyirum 1 ay daha