Merhaba arkadaşlar insatgramda bir sayfa ile karşılaştım. Fulvik asit diye bir takviye gıdadan bahsediyorlar. Özellikle alerjik bebekler için çok faydalı olduğu bağırsak florasını düzenlediğini söylüyorlar. Fulvik asit kullanan veya bilgisi olan var mı ?