zeynepzeze Merhaba bebeğim 16 aylık, acaba giyebilir mi bu modelden? Yoksa taşıyamaz mı bunu? Bilen varsa yazabilir mi?
Esraabozdemir09 zeynepzeze ben oğluma bunun çizmesini aldım 20 aylık oğlum . Öyle göründüğü gibi ağır değiller çok hafif ama çok kaliteli bir ürün 🎈
zeynepzeze Esraabozdemir09 Yaa ☺️ Alsam mı o zaman, evet kalitesi belli ben ağırlığına şüphe ettim ama deneyim bakalım 😂
Esraabozdemir09 zeynepzeze çizmesi hiç ağır değil bende tereddüt etmiştim alırken ağır olur mu diye ama iyi ki almışım 😍 bence botu da ağır değildir öyle düşünüyorum. Dene bakalım denemekten zarar gelmez 😍😍🎈