151020 Kızlar ben doğum yapalı 3 ay oldu ve bugün dikişimin olduğu yerde morluk oluştuğunu gördüm ve ağrı var o bölgede böyle birşey yaşayan var mı
Aysealprsln 151020 meraba bende 3 ay oluyo doğum yapalı sezeryan benimde çok sızlıyor ameliyat yerim sert bişey çarpınca karnım çok açıyor
Aysealprsln 151020 evet var doktora sormadim ama sezeryan olanlara sordum iyilesmeye başladığı için morarir sonra geçer dediler
Kevser_ 151020 evet oluyor üşütmemek gerekiyor affedersin birde özellikle ilişkiden sonra morarma oluyor
antikoalababy Aysealprsln hayır canım ne alakası var iyileşmesiyle :) benimde 3 ay oldu agrı ve morarma olmadı. Biyere çarptığımda agrı olmuyor
Kubra_27 Ben 8 ay oldu doğum yapalı bendede vardı morluk sonradan geçti kızarıklık oldu şuan geçti Sezeryan yerimde bişey yok ama agrılar oluyor çok nadir
151020 Kevser_ öyle mi normal o zaman çok korktum ama geçti vallahi doktorada gitmedim artık doktordan bıktım zaten
Hilal06 İlişki sonrası ve ev süpürmesi karın kaslarını çalıştırdığı için ağrı ve morarma olur birde ağır kaldırdığınızda