Nazligktg emzirebilirsin ben gde çok sık yaşadığım için ürolojiye gittim kültür testi yapıldı iki tane antibiyotik verdi mesela doktor. Çocuklara tesiri olmayan ilaç yok zaten dedi ama 5 birimlik bir zarardan kaçmak için 1 birimlik bir zarara göz yummamız lazım dedi. İyileştim ama tekrarladı, daha büyük hastaneye randevu aldım bu sefer kanıma bakılacak. İhmal etmeyin siz de. Evet bebeğiniz önemli ama böyle duramazsınuz, tedavi olmanız lazım