mlk17 8 buçuk aylık oğlum da ek gıda sonucu pişik oluştu on gün olacak halen geçmedi zeytinyağı sürüyorum ama çok kötü mantar olabilir mi napmam lazım
aksam_ mlk17 mantar olabilir benim kızım da üç haftadır pişikti doktoruna söyledim iki krem verdi ikisini aynı anda sürdüm geçti şükür
Audrey_horne mlk17 benim kızımda 4 gün önce oldu, dr pişik asidik çiş ya da kakayla birleşince mantarda yapar dedi krem yazdı iki günde geçti canım beyaz beyaz kabarcıklar vardı poposunda krem ismi Trosyd
Cizrelili mlk17 cnm bebeğin altı kuruykem vazelin sürün 2 güne toparlanır benim bebegimimkide kanıyordu her altını degistirdigimde 1 dk popisini açık bırakıyorum kuruduktan sonra vazelin sürüyorum çok iyi oldu ve bunu bir arkadaşımada onerdim onunki de gecti
aksam_ mlk17 hamazinc ve trosyd kremlerini aynı anda sürdüm çok faydalı oldu. Sudocrem, bepanthol, hanedan ve zeytinyağı bizde hiç yaramamıştı