sibell06 Bebeğimin 3 ay 4 günlük eli sürekli ağzında iştahsızlığa da var huysuz uyuyamıyor sizce diş mi çıkarıyor
gunes20 sibell06 bence diş değildir. Elini keşfetmeye başladığı için eli sürekli ağzında. 4 ayda meme yada mama reddi yaşanabiliyor. Diş çıkqrma olayı uzun bir süreç diye düşünüyorum🤔
muennesgenc Benim bebeğimde öyle emziği kemirmeye çalışıyor sürekli salyaları akıyor diş çıkaracaklar sanırım benimkide 3 ay 13 günlük
gunes20 sibell06 evet 4. Aydada diş çıkaran bebe varmış. Ben de kızımın sürekli ağzı akınca eli ağzında öyle zannetmiştim. Mama reddi yaşamıştık. Ama çıkmadı. Şuan 7. Ayında alt 2 dişi aynı anda çıktı. Yani heyecan yapma çıkmayabilir🤗