Cifteanne Arkadaşlar hayırlı akşamlar hamileyken çiğ et yemiyorduk acaba emzirikende yemememiz mi gerekiyor süte geçtiği için 🤔
kubraugur Cifteanne yiyorum ben etsiz çiğköfte hamileyken de yedim. Sucuğu da ev yapımı yedim hep hazır yemedim
Gizeemm Sucuk pastırma yediğimde benim bebeğimin kakası çok kötü kokuyo bende çok yememye çalışıyorum sütümün tadı değişiyodur belki
Alinduru Cifteanne kızımın dana eti alerjisi var bu yüzden hala yiyemiyorum. Ama hamileyken de çok fazla tüketmedim açıkçası çok önerilmediğini duymuştum.