Nehirsare alerji olanların kakası da farklı oluyor . Yediklerini takip ederek bulabilirsiniz alerjisini. Vücudunda döküntü var mı? Bizim de atopikti besin alerjisi falan olmadı 7 aylıkken gecti sukur ama reflusu geçmek bilmedi .karın ağrısının olup olmadığını karnına masaj yaparak yada kucaginiza yüz üstü yatırarak anlayabilirsiniz yada karnı ağrıyorsa cenin şeklini de alabilir . Acikcasi biz 2 yasa kadar refluyu tetikleyecek şeyler vermedik limon çikolatalı yagli vs. Yemeklerini hep ayrı yaptim özel zeytin yağı alip pisirdim .doktorumuz artık biraz esnetebilirisniz deyince başladık. çikolatayı yeni yeni vermeye başladım. İştahının yerinde olması çok güzel bizim hiç yok maalesef cogu şeyi yemiyor yemegin tanelerini yumurtayi peyniri zeytini bir suru sey sayabilirim yemediği .