Goodmom bizimde gelisimimiz iyiydi gezmedigimiz dr kalmadı bu süreçte cesitli ilaçlar kullandik ek gıda bizim için işkence seklinde gecti diyebilirim puturlu yiyemiyor hemen kusuyordu ilaçlarla bir nebze iyiydi diyebilirim suan yeni yeni iştah açıcı surup sayesinde başladık gibi ama hala sulu yemeklerin tanelerini yemiyor tükürüyor zorladigim zaman hemen kusuyor. Reflunun en önemli ayırt edici özelliği fiskirarak kontrolsuz kusmasi bebekte huzursuzluk bizim de ağız kokusu dönem dönem oldu ozellikle atak dönemlerinde. Sayılı diyebilirim .orta kulak iltihabi olabiliyormuş biz ileri derecedeydik ama çok şükür olmadi . Huzursuzluk 1 yasina kadar oldu sonra oyuncaklarla oynamaya başladı agzina asla oyuncak goturmezdi .puturlu yemegi teklif ettiğimde kusar ve istshsizdi sevdigi hic birsey yoktu. İzmir de bi prof a gittik o dr a gidenekadar cildirma noktasına geldim diyebilirim gece gündüz mizmiz kesinlikle uyumaz oyuncaklarla oynamaz mamayi icirebilmek için otomobile atlayip carsi turuna ciktigimizi bilirim öyle reflu mamasini icirip uykuya dalmasini bekleyip öyle donerdik o da 1 saat zar zor uyurdu . Biz çok doktor dolaştık bulundugumuz sehir de prof a gittik gelisimi kaç ay onde kussun ac birakin bile dedi aşırı derecede zorlu bir süreç 2 yasindan sonra hafifleyerek gecer dediler sabırla bekliyorum bir gün yerse 4 gün yemiyor yaşıtlarınin istahla yediğini gördükçe nasil imreniyorum bir bilseniz.hala bebek gibi lokmalari kucuk yemekleri hala tanelerini yemiyor