İyi akşamlar anneler
Bir şeyi merak ettim
Sütümün yeterli olduğunu düşünüyorum.Doktorumuz mama verdi yine.
Instagramda emzirme danışmanı Dilruba hanıma dm attım ve bana doktoru değiştirmem gerektiğini her şeyin çok güzel olduğunu söyledi.
bebeğin gelişiminde sadece kiloya değil boya bakılması gerektiğini söyledi.Çevremdekiler bebeğimin zayıf olduğunu ama boyunun uzun olduğunu söylüyorlar.
merak ediyorum doğumundan itibaren 2 ayda bebeklerinizin boyu tam olarak kaç cm uzamıştı?