Eliffffffffffff Peki uyutmadan önce gazını mutlaka çıkarabiliyor mu? Uyuduktan yarım saat sonraysa muhtemelen kendi kendine gaz çıkarırken süt de geliyordur. Ben reflü yatağı kullanıyordum, kucağımda uyuyorsa da 45 derece açı ile başını ayaklarına göre daha yukarıda tutuyordum. Bir de emmesi bitince uyumuş olsa bile omzumda dik bir şekilde tutuyordum yaklaşık 10 dakika. Zaten ilk günlerde gazını anca çıkarıyor 10 dakikada. Ama bunlara rağmen yine de kusabiliyorlar.
Yan yatırma yastıkları satılıyordu, ondan alıp yan yatırmayı denesen? En azından boğazına kaçar diye korkmazsın.