Yeliz1905 ben normalde 4 saatte bir formül mama yediriyorum kızıma. Uykudan önce içiyor genelde. Uyandığında önce istediği kdar ek gıda içiyor. 2 saat yd 2.5 saat sonra formül mama yiyor ve uyuyor , o şekilde ilerliyorum. Zaten hwr zaman bir olmuyor , bazen keyifle yiyor , bazen yemek istemiyor. Emziriyorsanız süt ile ek gıda arasına 1 yada 2 saat koyarsanız ikisini de almış olur bence🤗