Merhaba anneler oğlum yaklaşık bir aydık diş çıkarma döneminde ve iştahsızlaştı iki dişi patladı biraz belirginleşti fakat şu bir haftadır İyice iştahı gitti 9 aylık acaba mama değişikliğinemi gitmeliyim faydası olur mu ? Mamadan bıkmış olabilir mi ? Benzer durum yaşayan annelerimiz yanıt verebilirseler sevinirim .bu arada bebelac kullanıyorum