Ecenisaannesi
Yalan söylediniz alenen bunu bu posta gelen herkes görüp okuyabilir . Ben de 28 yaşındayım bunun yaş ile ne alakası var ? İzin konusuna gelirsek asıl ben sizden izin alacak değilim hangi postta ne yazacağım ile alakalı . Moderatörler gelsin baksın , en ufak bir saygısızlığım olduğunu dahi düşünmüyorum . Ben edebimi bilirim İnşAllah , keşke herkes bilse .