Sibell677 bence normal değil bende sezaryen oldum spinal, ameliyathaneye alındım anestezist uyuştururken doktorumda yanımdaydı uyuşunca doktor işleme başladı dokunuyo biliyorum ama acı falan asla hissetmedim ameliyathanede son işlemlerde dedim canm acıyo diye o zaman dediler etkisi bitiyo artık anestezinşn diye zaten o sırada da odaya gitmeye hazırlanıyodm