Nrsna94 bugün 8.30da başladım denemeye 3 kere uyuttum ama 15 dk sonra uyandı. Sonra aldım salona götürdüm biraz sevdim konuştuk gülüştük sonra huysuzlandı yine uykusu var çünkü. Emzirdim gazını çıkardım 10.30da tekrar odada uyuttum çok şükür iyi bir başlangıç😁 2 defa uyandı emziğini tekrar verip yattığı yerden pış pış yaptım ağlamıyordu zaten sakinleşmişti emzikle. Birde gözgöze gelmemeye çalışıyorum böyle olduğunda yatıyorum yatağa uyuyor gibi gözümü kapatıyorum. Yarın tekrar denicem erkenden daha erken uyuyabilirsem zafer bizimdir😁