Merhabalar kızım 22 aylık her gece 8-10kez meme için uyaniyor ne kendi doğru düzgün uyuyor ne de ben uyuyabiliyorum..dün gece 4 te uyandı sabah 8 e kadar uyumadi bende artık kesin karar verip bugün sütte kestim..öğlen uykusunda çok zorlandık 15 dk bir uyanıp ağladı bu gece nasıl olacak bilmiyorum..ama içim sızlıyor..😞😞karar değiştirmekten korkuyorum..bu durumları yaşayan oldumu nasıl atlattiniz..