Iyi aksamlar hanımlar 8 buçuk aylık kızım yaklaşık bir 25 gündür kabız şikayeti vardı Bende istanbulun en özel ve pahalı bir hastahanesinde çok bilinen unlu bir prof. dr. götürdüm muayene etikten sonra yaklaşık 40 dakkika beslenme üzerine konuştuk ve bana dediği şey bebek brokoli ıspanak pırasa kereviz karnıbahar yemek zorunda değil dedi bu çocuk urfada olmuş olsaydı acı dürüm yerdi tuz verebilirsin sadece biz çocukta damağı alışmasın diye tuzu tafsiye etmiyoruz dedi ve sadece acı verme dedi sizinle sofraya oturt siz ne yiyorsaniz onu ver dedi sadece büyük boğazında kalacak lokma olmasin dedi bir çok şeyi kisitlamamizin nedeni sadece çocuk alışmasın diye ve yanında sürekli tv. Programlarinda gördüğümüz ünlü bir kalp doktoru vardi oda ordaydı benimde ikizlerim var 9 aylik yaş pastasina kadar her şeyi veriyorum dedi ki çocuk güçlü olsun kafamda soru isaretleri biz neyapiyoruz doktorlar neden bize herşeyi vermeyin diyorlar kendi cocuklarina herşeyi veriyorlar vs kafamda deli sorular ??