tubikk44 ayrıca öğünlerini bence güzel yiyor sıkıntı yapma kendine bak ne güzel hareketliymiş çocuk mutlu huzurlu karnı tok olmasa hareketli olur mu hiç maşallah 🙏🏻 Geçen birşey okudum bir ailenin sma lı bebeği 100 gr almasın diye dua ediyorlardı kilo aşımı olunca tedavi edilemiyor diye sınırı geçince ama kilo alınca tedavi yaptıramadılar bunu görünce hiç takmamaya başladım kafama ne güzel sağlıklı çocuklarımız var Allahım başka dert vermesin hastalık göstermesin inşallah