Sentrk Bir aydir alerjik mama yiyorz,hergun mutlaka kakasini yapardi bu on gundr kabiz mudehale etm3den yapamiyorm yavrum..kakasi yesil kokulu ve tas gbi yavrumun…süt alerjisi olduguna mi yanayim kabizlik cektigine mi😔
Deletedmom16 Sentrk mamanın içine zeytinyağı koy malesef bizdede durum aynı diğer mamalar çok ağır içmıyor
Sentrk Deletedmom16 evolvia kullaniyorm kuzum d vitamini ve demirnilacida ocean kullaniyorm etki edermi bilmiyorm
Deletedmom16 Sentrk evolvia rp bizde kullanıyorz evet mama cok koyu kıvamlı pirinç bazlı haliyle kakasıda koyu olabiliyor :/ bir hafta yapamdığı bile oluyordu
Deletedmom16 Sentrk yol canım ilk önce kendimde denicem diyeti emziriyorumda gün içinde mamada verıyorum havuç kabak patates elma armut sebzeleri meyveleri denıyoruz canım ama coook zor sütsüz yumurtasız:/
Sentrk Deletedmom16 insallah tez zamnda atlatiriz kuzum,sonra bol bol yedirirz daha nice yaslarini görcez bi omur beslencek zaten verecgmz zamanlarda olack ins
Sentrk Zynp46 kan testi yaptik megatf cikti 3.5 aylikken yaptrdk ama yinede alerji mamasina basladk kuzm
Zynp46 Sentrk bizimki test yapmadı ama dermatop diye bi krem verdi bakar bakmaz da egzama dedi ve vücudunun her yerine dağılmıştı gerçektende hiç bi şekilde duzenimiz degismeden kurtulduk o kizariklardan krem ilk sürmede yok etti kizarikliklari baska bi doktora gidin bence kabızlık çok zor çünkü biz bile dayanamiyoruzki
Zynp46 Sentrk ayrıca benmki suratini kaşımaktan ne mama içebiliyordu ne beni emiyordu nede uyku uyuyordu