10 günlük bebeğim var günde kaç saat uyuması normal kabul edilir ,emzirdikten sonra yatirinca çok az da olsa kusuyor bu normal midir usutmemeye çok çabalıyorum , sütümü arttırmak için neler yapabilirim .bir de psikoloji olarak kendimi çok duygusal hissediyorum herkes bu durumu yaşar mı ?