tugbamusalp Bebeklere leke çıkartıcı kullaniyormusunuz ben Green Clean markası almayı düşünüyorum kullanan var mı ?
Evooiboo tugbamusalp e bebekten baby me leke çıkarıcı kullanıyorum henüz ek gıda lekeleri için yorum yapamam ama kakası taştığında çok güzel çıkarıyor lekeye sıkıp Bi çitiliyorum makineden önce sonra diğer kıyafetlerle yıkıyorum mis gibi
Humamom Çıkarıyo mu lekeleri? Ek gıdaya geçtiğimiz şu dönemde benimde almam gerek leke çıkarıcı. Hiç çıkmıyo yolaa lekeler
tugbamusalp Humamom ben araştırdım fakat kullanmadım çoğu kişi memnun benim bebeğim sürekli kusuyor ve lekeler çıkmıyor inşallah deneyeceğim
tugbamusalp Cnnirmm beyaz sabun geçirdi mı peki benim bebeğim büyük tuvaleti sürekli sırtına geçiyor ve çıkmıyor bizimkilerle bile denedim ama çıkmadı
tugbamusalp Evooiboo madem siz denemissiniz bende kullanayım ben Trendyol da araştırdım bı beğenen var bir beğenmeyen karar veremedim bir türlü
Evooiboo tugbamusalp biobelinda yı çok övmüşler biraz pahalı diye ben bunu enkazından denemek istedim memnunum açıkcası siz de denerseniz memnun kalırsınız inşallah
tugbamusalp nesliysldl Trendyol da yorumlarına baktım herkes çok memnun cidden sanırım normal lekeleri de cikartiyormus
nesliysldl tugbamusalp evet kesinlikle,cok bekletmeden suya basarsanıZ hiç kalmayacaktır,bekledik lekeleri bile çıkarıyor
Gzmay nesliysldl ben de surekli kullaniyorum o urunu ama bebegimin kiyafetlerine cesaret edemedim icerik olarak emin olamadm. Birde egzamasi var cok dikkat ederek yikiyorum herseyini
ArdaDilan Minoria leke çıkartıcı denenmeli inanılmaz güzel gözünüz kapalı alın derim ben aşırı memnunum organik ayrıca