UgurArasinAnnesi Kullananlar hangisi iyidir tavsiyede bulunursanız sevinirim seçenek çok olduğu için kafam karıştı. Akıtmayan kolay kullanışlı hangisidir
Mom9 UgurArasinAnnesi alıştırma bardağı ise dr brown kullandım 8ay çok memnun kaldım sonra pipetliye geçtik chicco aldım onuda ondan da memnun kaldım
Birmartannesi UgurArasinAnnesi nuk pipetli ilk başlarda ne olduğunu anlamıyor +12 yazıyor ama ben oğluma 8.5 aylıkken verdim 1 hafta sonra içmeyi öğrendi kendim icer gibi yapıyorum anlıyorlar nasil olacağını cokta memnunum
Analist UgurArasinAnnesi yumuşak olanı tercih ettim 6 bucuk ayligiz ama 4 aylık olanı kullaniyorum hala ucu yumusak diye
Birmartannesi UgurArasinAnnesi bende öyle düşündüm ama biraz eline verdim oynasın diye 2 3 gün evirdi çevirdi sonra kendim icer gibi yaptım hepsinde içine su koydum biraz farketsin oynasın diye 1 hafta sonra küçük küçük çekmeye başladı çok şaşırmıştım beklemiyordum
Kbrmra E bebekten aldım babyjem olması lazım. Hem uygun fiyatı hemde akıtmıyo başlığı da yumuşak. tavsiye ederim