Sütümü bugüne kadar yetmiyor sanıyordum, belki de hala yetmiyordur kendimi bi türlü ikna edemiyorum. O yüzden hep mama verdim kızıma. Bir göğsümden tazyikli geliyordu hep diğer göğsüm de geçenlerde mastit odu emzirdikçe geçti. Mastit olan göğsümden de artık diğer kadar olmasa da tazyikli geliyor. Tazyikli gelmesinin tek sebebi sütün çok olması mı sizce? Sütüm az mı çok mu anlayamadım. Çocuğuma sadece sütümle yetemiyormuşum gibi geliyor sanki mama vermesem doymayacak, kilo almayacak gibi geliyor.