Paramedicc Valla bunu bende duydum kimisi böbreği bitiriyor diyor kimisi bunca zaman kullanıldı şimdi mi zararı var diyor. Benim patrona sorarsan zararı olsa şimdiye karaborsaya düşerdi diyor. Tüm sağlıkçılar ikiye ayrılmış durumda valla. Ama sen en en iyisi doktorumla görüşüp anlaşman. Bir de kan şekerine bakmadan neden kullan dedi yani. Ben ne desem yanlış olur yanlış yönlendirmek istemem önemli bir konu önemli bir ilaç 🙏🏻 çok çok geçmiş olsun 🙏🏻😊