Cicekimftm Merhaba arkadaşlar. Bir süredir kulak mememin alt kısmında bir şişlik var. Misket büyüklüğünde. Ben genel cerrahiye randevu aldim. Ancak bazı yerlerde kbb gidilmesi gerektiği yazıyor. Kimine gorede cildiye. Bilgisi olan yazabilir mi hangi bölüme randevu alınmalı?
Rengin Cicekimftm çenemin altında vardı KBB baktı ultrason falan istedi kulak arkası içinde KBB gibi geldi bana bence ondan da alın aynı güne
Cicekimftm 1anne30 zaten kbb randevusu cumadan önce yok. Genel cerrahi pazartesi ye buldum. En azından gideyim bakalim yönlendirirse cumaya da alayım şimdiden kbb. Teşekkür ederim Çok sağolun
1anne30 Cicekimftm ayrı güne bı daha kalma istersen canim KBB ye görünmek istersen genel cerrah a şöyle konsültasyon istesin size direk KBB ye de geçer bakılırsin
Cicekimftm Rengin aynı gün bulamadım kbb çok dolu. Taa cumaya verdi. En azından bir goruneyim fikrim olsun diye aldim.
Cicekimftm 1anne30 parotis(tükürük bezi) şüphelendi, ultrason istedi canim. Tükürükle alakali bir sorunun var mi dedi,yok dedim. Haftaya salı ultrason randevusu aldim. Allahtan hayırlısı canim sıkılıyor da hadi bakalım.
Cicekimftm 1anne30 merhaba ben ultrasonu çektirdim. Ve tehlikeli bir durum görülmedi. Diş eti iltihabından dolayı ödem oluşmuş. 1000mg agumentin kullanıyorum 5 gun dur,şişlik kayboldu. Siz ne yaptınız merak ettim
1anne30 Cicekimftm merhaba bende iyim aynı antibiyotik kullandım baya küçüldü ama.kaybolmadi henüz o beze tehlikeli bişey yok dedi banada doktor.. sizin adınıza da çok sevindim Allah sağlıktan ayırmasın bizide herkeside🙏🙏🙏
Cicekimftm Kaderiko genel cerrahi baktı,ultrason istedi ilaç verdi. Kbb yer yoktu malesef yoksa ilk oraya gidecektim. Kulak önü sislikti,boğazda degildi
Cicekimftm Defnem20 Bu pandanı döneminde randevu almak o kadar zor ki. Ilk önüne çıkan randevuyu aldim