Dn123 14 aylık olmak üzere olan bir kızım var. Kendi kendine ayakta duramıyor ama kollarının altından tutunca yürüyebiliyor. Yürüme arkadaşı onun için faydalı olur mu ? Boyu yeten yerlere tutturup kalkmaya çalışıyor koltuk kenarında bırakınca uzun sire olmasada ayakta duruyor tutunarak. Ama yürüme arkadaşına tutunup adım ayarlı bilmiyorum . Pilsan almak istiyorum sağlam mı acaba bilgisi olan var mi ?
gulsahbaydemir Dn123 benim kız 14 buçuk aylık yürümeye başladı, yürümeye başlamadan 1 hafta önce yürüme arkadaşı almıştık, onunla alakalı mı bilemiyorum ama benim kız ayakta duruyordu 5-6 saniye falan. Alın yine faydası olur tabi ki.
Dzeyy Dn123 haberlerde görmülyüm o yürüme arkadaşyla bi bebek kolunu kırmıştı allah korusun yürüteç kullandı mı hiç bazı çocuklar geç yürüyebiliyo
Selin-34 Dn123 benim yeğenim De 14 aylık daha yeni yürümeye başladı Ablam hiçbir destek almadı. Bence almayın kendi gelişim sürecine bırakın.. her bebeğin bir gelişim süreci var
Dn123 gulsahbaydemir iste benimki de 5 6 saniye duruyor tabi sevr mı bilmiyorum . Peki sağlamlığı nasıl yanintutup kalkabilir mi tekerlek li ya dayanıklı bir şey olmasinlazim düşmesinden korkuyorum
Dn123 Dzeyy evet 2 ay önce falan aldık yürüteç çok koymuyorum ama seviyor onu da. Zaten geç emekledi dönme falan bunlar hep geç oldu belki de almamak lazım banada güvenlik acısından düşündürüyor
Dzeyy Dn123 akışına bırakın bence eğer doktor sağlık açısından bir sıkıntı görmüyosa dediğim gbi her çocuğun gelişimi bir olmuyo geç olan çok çocuk var içinzi rahat tutun